close

3259374.jpg

官方MV

모든 게 궁금해 How’s your day 全部都感到好奇 How’s your day

摸燈 給 gun根黑 How’s your day

Oh tell me

Oh tell me

뭐가 널 행복하게 하는지 是什麼讓你感到幸福

摸嘎 neol haen波咖給 哈嫩基

Oh text me

Oh text me

Your every picture

Your every picture

내 머리맡에 두고 싶어 oh bae 想放在我的枕邊珍惜 oh bae

內 摸哩嗎te 督溝 希波 oh bae

Come be my teacher

Come be my teacher

네 모든 걸 다 가르쳐줘 教我你所有的一切

尼 摸燈 溝 搭 嘎了秋桌

Your 1, your 2

Your 1, your 2

Listen my my baby 나는 Listen my my baby 我

Listen my my baby 那嫩

저 하늘을 높이 날고 있어 正在那藍天之上翱翔

九 哈呢了 no批 奈溝 一搜

(그때 니가 내게 줬던 두 날개로) (用你那時候給我的翅膀)

(歌dae 尼嘎 內給 桌東 督 奈給樓)

이제 여긴 너무 높아 現在這裡太過高聳

一街 唷gin neo木 no趴

난 내 눈에 널 맞추고 싶어 希望你能出現在我眼前

南 內 nun欸 neol 嗎chu溝 希波

Yeah you makin’ me a boy with luv

Yeah you makin’ me a boy with luv

Oh my my my oh my my my

Oh my my my oh my my my

You got me high so fast

You got me high so fast

네 전부를 함께하고 싶어 想與你在一起

尼 炯不了 憨給哈勾 西坡

Oh my my my oh my my my

Oh my my my oh my my my

You got me fly so fast

You got me fly so fast

이제 조금은 나 알겠어 現在我了解了一點

一街 九根恩 那 哀給搜

Love is nothing stronger

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

Than a boy with luv

Love is nothing stronger

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

Than a boy with luv

널 알게 된 이후 ya 내 삶은 온통 너 ya 了解了你之後 ya 我的生命裡滿滿都是你 ya

Neol 哀給 doen 一呼 ya 內 塞悶 on通 neo ya

사소한 게 사소하지 않게 만들어버린 너라는 별 妳這顆星星 雖然小但一點都不小

撒搜憨 給 撒搜哈基 安ke 慢的樓波林 neo拉嫩 byeol

하나부터 열까지 모든 게 특별하지 所有的一切都如此的特別

哈娜不偷 唷嘎機 摸燈 給 特byeol哈基

너의 관심사 걸음걸이 말투와 사소한 작은 습관들까지 你的關心 你的步伐 你的語氣還有小小的習慣也是

Neo耶 關心撒 溝冷溝哩 賣兔挖 撒搜憨 加跟 色關的嘎基

다 말하지 너무 작던 내가 영웅이 된 거라고 (Oh nah) 早說了 苗小的我總會成為英雄 (oh nah)

搭 媽拉基 neo木 佳冬 內嘎 勇溫一 doen 溝拉溝 (Oh nah)

난 말하지 운명 따윈 처음부터 내 게 아니었다고 (Oh nah) 都說了 命中注定甚麼的一開始就不是我的 (oh nah)

南 媽拉基 溫myeon 搭win 秋恩不偷 內 給 阿尼喔搭溝 (Oh nah)

세계의 평화 (No way) 世界和平 (No way)

Se gye耶 pyeon花 (No way)

거대한 질서 (No way) 龐大的秩序 (No way)

溝dae憨 基搜 (No way)

그저 널 지킬 거야 난 而我依然會守護著你

哥九 neol 基kil 溝呀 南

(Boy with luv)

(Boy with luv)

Listen my my baby 나는 Listen my my baby 我

Listen my my baby 那嫩

저 하늘을 높이 날고 있어 正在那藍天之上翱翔

九 哈呢了 no批 奈溝 一搜

(그때 니가 내게 줬던 두 날개로) (用你那時候給我的翅膀)

(歌dae 尼嘎 內給 桌東 督 奈給樓)

이제 여긴 너무 높아 現在這裡太過高聳

一街 唷gin neo木 no趴

난 내 눈에 널 맞추고 싶어 希望你能出現在我眼前

南 內 nun欸 neol 嗎chu溝 希波

Yeah you makin’ me a boy with luv

Yeah you makin’ me a boy with luv

Oh my my my oh my my my

Oh my my my oh my my my

You got me high so fast

You got me high so fast

네 전부를 함께하고 싶어 想與你在一起

尼 炯不了 憨給哈勾 西坡

Oh my my my oh my my my

Oh my my my oh my my my

You got me fly so fast

You got me fly so fast

이제 조금은 나 알겠어 現在我了解了一點

一街 九根恩 那 哀給搜

Love is nothing stronger

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

Than a boy with luv

Love is nothing stronger

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

Than a boy with luv

툭 까놓고 말할게 老實告訴你

吐 嘎no摳 嗎賴給

나도 모르게 힘이 들어가기도 했어 不知不覺我也會感到疲憊

那都 摸了給 him一 的樓嘎gi都 黑搜

높아버린 sky, 커져버린 hall 高聳入雲的 sky, 巨大不已的 hall

No趴波林 sky, 摳九波林 hall

때론 도망치게 해달라며 기도했어 有時候也曾祈禱讓我能逃離

Dae龍 都忙七給 黑帶拉謬 gi都黑搜

But 너의 상처는 나의 상처 But 你的傷痛 就是我的傷口

But neo耶 桑秋嫩 那耶 桑秋

깨달았을 때 나 다짐했던걸 當我恍然大悟的時候 下定了決心

給搭拉色 dae 那 搭金黑東溝

니가 준 이카루스의 날개로 用著你給予的伊卡洛斯的翅膀

尼嘎 jun 一咖路瑟耶 奈給樓

태양이 아닌 너에게로 飛向的不是太陽而是你

Tae央一 阿寧 neo欸給樓

Let me fly

Let me fly

Oh my my my oh my my my

Oh my my my oh my my my

I’ve waited all my life

I’ve waited all my life

네 전부를 함께하고 싶어 想與你在一起

尼 炯不了 憨給哈勾 西坡

Oh my my my oh my my my

Oh my my my oh my my my

Looking for something right

Looking for something right

이제 조금은 나 알겠어 現在我了解了一點

一街 九根恩 那 哀給搜

I want something stronger

I want something stronger

Than a moment, than a moment, love

Than a moment, than a moment, love

Love is nothing stronger

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

Than a boy with luv

中韓歌詞:https://elainekr.com/bts-boy-with-luv-halsey/

arrow
arrow

    ziyan0526 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()