close

81522407_1596093069434_1_600x600.jpg

官方MV

I'm trying to give u something more

So come with me and fly away

Away away away away

그래서 눈누난나 所以我是Nunu Nana

哥雷搜 南 nun努南那

눈누누난나 Nununu Nana

Nun努努南那

Put' em up in the air

누나나나 姐姐 姐姐

努那那那

Like this oh 나나나 像這樣 oh 我我我

Like this oh 那那那

누나 누나 姐姐 姐姐

努那 努那

에에에에이 誒誒誒誒呀

欸欸欸欸一

나를 지금 원해 現在想要我嗎

那了 基跟 翁黑

Gimme more gimme more

Gimme more gimme more

Baby baby yeah I want it

이리로 이리로 이리로 이리  到這來 到這來 到這來 過來

一哩樓 一哩樓 一哩樓 一哩 on

유난 떨지 그만 別太緊張 到此為止

Yu南 都機 歌漫

원한다면 솔직해져 봐 too much 想要的話就誠實一點too much

翁憨搭myeon 搜基kae酒 bwa too much

우 baby 와서 가져가 哦 baby 過來 拿走吧

屋 baby 挖搜 嘎酒嘎

I could give u everything anything

Baby can u handle it

뭐라 하던 still don't give a what 不管說了什麼我還是不屑一顧

摸拉 哈東 still don't give a what

맘대로 계속 떠들어 they talk about me 隨便繼續吵鬧 他們議論著我

忙dae樓 gye搜 都得樓 they talk about me

뭐라노 뭐라카노 F U 什麼說什麼呢 去你的吧

摸拉no 摸拉咖no F U

그래서 눈누난나 所以 我是Nunu Nana

哥雷搜 南 nun努南那

눈누누난나 Nununu Nana

Nun努努南那

Put' em up in the air

누나나나 姐姐 姐姐

努那那那

Like this oh 나나나 像這樣 oh 我我我

Like this oh 那那那

누나 누나 姐姐 姐姐

努那 努那

에에에에이 誒誒誒誒呀

欸欸欸欸一

I'm still Jessi from the block

U know I got the keys to the lock

남의 눈치 I just do me 不看別人的眼色 我只是做我自己

安 bwa 南耶 nun七 I just do me

보기 위해 들어 뒤꿈치 為了看我 全都踮起了腳尖

波gi wi黑 的樓 dwi gum七

Wake up bless looking fresh

어딜 가든 flex got the S on my chest 不管去哪裡flex‘S’在我的胸前

喔低 嘎燈 flex got the S on my chest

싸이 오빠 말했지 Psy哥哥也說了

撒一 喔八 賣嘿機

꼴리는 대로  愛怎樣就怎樣

溝哩嫩 dae樓

No red lights 올림픽대로 aye 沒有紅燈 就像奧林匹克大道 aye

No red lights 喔林匹dae樓 aye

뭐라 하던 still don't give a what 不管說了什麼我還是不屑一顧

摸拉 哈東 still don’t give a what

맘대로 계속 떠들어 隨意繼續吵鬧

忙dae樓 gye搜 都得樓

They talk about me

뭐라노 뭐라카노 F U 什麼說什麼呢 去你的吧

摸拉no 摸拉咖no F U

그래서 눈누난나 所以 我是Nunu Nana

哥雷搜 南 nun努南那

눈누누난나 Nununu Nana

Nun努努南那

Put' em up in the air

누나나나 姐姐 姐姐

努那那那

Like this oh 나나나 像這樣 oh 我我我

Like this oh 那那那

누나 누나 姐姐 姐姐

努那 努那

에에에에이 誒誒誒誒呀

欸欸欸欸一

I'm trying to give u something more

So come with me and fly away

Away away away away

그래서 눈누난나 所以我是Nunu Nana

哥雷搜 南 nun努南那

눈누누난나 Nununu Nana

Nun努努南那

Put' em up in the air

누나나나 姐姐 姐姐

努那那那

Like this oh 나나나 像這樣 oh 我我我

Like this oh 那那那

누나 누나 姐姐 姐姐

努那 努那

에에에에이 誒誒誒誒呀

欸欸欸欸一

中韓歌詞:https://music.163.com/#/song?id=1466902322

arrow
arrow

    ziyan0526 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()