close

20422533.jpg

官方音源

오늘부터 You're only mine mine mine mine 從今日起 你只專屬於我一人

喔呢不偷 You're only mine mine mine mine

자랑해 Officially mine mine mine mine 我盡情炫耀 你就是我的人

嘉郎黑 Officially mine mine mine mine

말하면 어때 If I really really like 坦率說出又如何 倘若我真的喜歡你

嗎拉myeon 喔dae If I really really like

확률로 봐도 이건 기적 맞아 Pitter patter 即便看概率 這都算是奇蹟對吧 雨聲嘩嘩

花lyu嘍 bwa都 一公 gi九 嗎家 Pitter patter

몇십억 하나인데 在那數十億當中的僅此唯一

謬希波 jun 哈那因de

어떻게 설명이  我該如何一一說明道清

喔都ke 搭 搜myeon一

So weird so weird so weird so weird

그러니까 내가 너를 所以我已愛上你

鴿樓尼嘎 內嘎 neo了

아니 그러니까 너도 나를  你也就此愛上我

阿尼 鴿樓尼嘎 neo都 那了

It's surreal surreal

Is it real?

We're in love love love

세상 사람 알았으면  倘若全世界 所有人都能知曉該多好

Se桑 撒郎 阿拉色myeon 黑

I'm lucky lucky lucky

You're so lucky lucky lucky

Say it once more more more

들어도 듣고싶어 Yoo hoo 即便已聽到 我還是想再聽一次 Yoo Yoo

的樓都 的溝西坡 Yoo hoo

I like it like it like it

Yeah I love it love it love it

내가 가진 가운데 我所擁有的運氣當中

內嘎 嘎金 嘎溫de

제일 커다란 아닐까 是否已將最大的那份用盡?

接一 摳搭郎 阿尼嘎

세상에 당연한  在這個世界 理所當然之事

一 se桑欸 當永憨

우연이라도 없을 테니까 是不會存在所謂偶然的吧

屋永一拉都 喔色 te尼嘎

The luckiest one

The luckiest one

The luckiest one in the world

Shout it shout it shout it

We're so lucky lucky lucky

눈꼬리가 없이 眼角不斷下垂

Nun溝哩嘎 喔西

Down down down down

입꼬리는 Up go up 嘴角不斷上揚

一溝哩嫩 Up go up

High high high

Mystery I can not explain it

아무도 여기 못들어 오게 這兒 定無人能邁步進入

阿木都 唷gi 摸得樓 喔給

기적 사수해 Exit only 我死死守住這個奇蹟 只有出口

一 gi九 撒蘇黑 Exit only

몇십억 하나인데 在那數十億當中的僅此唯一

謬西喔 jun 哈那因de

어떻게 설명이  我該如何一一說明道清

喔都ke 搭 搜myeon一

So weird so weird so weird so weird

그러니까 내가 너를 所以我已愛上你

鴿樓尼嘎 內嘎 neo了

아니 그러니까 너도 나를  你也就此愛上我

阿尼 鴿樓尼嘎 neo都 那了

It's surreal surreal

Is it real?

We're in love love love

세상 사람 알았으면  倘若全世界 所有人都能知曉該多好

Se桑 撒郎 阿拉色myeon 黑

I'm lucky lucky lucky

You're so lucky lucky lucky

Say it once more more more

들어도 듣고싶어 Yoo hoo 即便已聽到 我還是想再聽一次 Yoo Yoo

的樓都 的溝西坡 Yoo hoo

I like it like it like it

Yeah I love it love it love it

내가 가진 가운데 我所擁有的運氣當中

內嘎 嘎金 嘎溫de

제일 커다란 아닐까 是否已將最大的那份用盡?

接一 摳搭郎 阿尼嘎

세상에 당연한  在這個世界 理所當然之事

一 se桑欸 當永憨

우연이라도 없을 테니까 是不會存在所謂偶然的吧

屋永一拉都 喔色 te尼嘎

The luckiest one

The luckiest one

The luckiest one in the world

Shout it shout it shout it

We're so lucky lucky lucky

평범한 Love stories 平淡無奇的愛情故事

Pyeon崩憨 Love stories

알고보면 Mysterious 倘若試著了解 才知是不可思議之事

哀溝波myeon Mysterious

하나부터 열까지  從一到十

哈那不偷 唷嘎基

행운이 쌓여 將幸運統統積攢起來

Haen溫一 撒唷

It's happening to me

We're in love love love

세상 사람 알았으면  倘若全世界 所有人都能知曉該多好

Se桑 撒郎 阿拉色myeon 黑

I'm lucky lucky lucky

You're so lucky lucky lucky

Say it once more more more

들어도 듣고싶어 Yoo hoo 即便已聽到 我還是想再聽一次 Yoo Yoo

的樓都 的溝西坡 Yoo hoo

I like it like it like it

Yeah I love it love it love it

내가 가진 가운데 我所擁有的運氣當中

內嘎 嘎金 嘎溫de

제일 커다란 아닐까 是否已將最大的那份用盡?

接一 摳搭郎 阿尼嘎

세상에 당연한  在這個世界 理所當然之事

一 se桑欸 當永憨

우연이라도 없을 테니까 是不會存在所謂偶然的吧

屋永一拉都 喔色 te尼嘎

The luckiest one

The luckiest one

The luckiest one in the world

Shout it shout it shout it

We're so lucky lucky lucky

中韓歌詞:https://music.163.com/#/song?id=1880828604

arrow
arrow

    ziyan0526 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()